De levertijd is afhankelijk van uw locatie en lokale bezorgservice. Onder normale omstandigheden ontvangt u uw bestelling in Nederland & België binnen 1-2 werkdagen. Bestellingen verzonden naar de rest van Europa duren 2-5 werkdagen. (Houd er rekening mee dat tijdens uitverkoopperiodes en feestdagen het langer kan duren voordat uw bestelling aankomt.)
Waar kan ik mijn orderstatus bekijken?
In de orderbevestiging ontvang je een link om de status van je bestelling te controleren. U kunt ook de status van al uw bestellingen controleren wanneer u bent aangemeld bij uw account op de website.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zodra we uw bestelling hebben ontvangen, sturen we deze onmiddellijk naar ons magazijn voor verzending. Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We zullen de status van uw bestelling bekijken en kijken of er wijzigingen kunnen worden aangebracht. Als uw bestelling al door ons magazijn is verwerkt, moet u wachten tot uw bestelling arriveert en een retour sturen.
Ik heb geen bevestiging gehad van mijn order?
Soms kan uw bevestiging wat langer duren als we veel bestellingen hebben. Wacht maximaal een uur voordat je bevestiging in je inbox aankomt. En controleer a.u.b uw spamfolder. Als het langer dan een uur duurt, controleer dan of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld en stuur ons een e-mail zodat we je een bevestiging kunnen sturen.
Wat zijn de verzendkosten?
We bieden gratis verzending op alle bestellingen vanaf 49,00 euro.
Retouren & Terugbetalingen
Wat is het retourtermijn?
14 dagen
Hoe kan ik mijn order retourneren?
Log in op je account met het e-mailadres waarmee je het artikel hebt gekocht. Op het opgegeven e-mailadres ontvang je een zescijferige code waarmee je kunt inloggen.
Klik op het artikel dat je wilt retourneren. Vervolgens klik je op de Track en Trace-code, die je naar het trackingportaal leidt. In dit portaal zie je de optie "Zending retour sturen". Volg de stappen om de retourzending verder af te handelen.
Bestellingen dienen ongewassen en ongebruikt geretourneerd te worden in de originele verpakking met alle labels er nog aan.
We bieden een volledige terugbetaling van alle non-sale artikelen die binnen 14 dagen zijn geretourneerd. Helaas kunnen we geen belastingen, invoerrechten of verzendkosten voor retourzendingen terugbetalen. Er wordt terugbetaald in euro's, tegen de prijs die bij de oorspronkelijke aankoop is betaald.
Bij sale artikelen ontvangt u een tegoedbon met daarop uw aankoop.
Let op: accessoires worden niet retour genomen.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
We streven ernaar om je terugbetaling binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retourzending te verwerken. Alle betalingen worden teruggestort via uw oorspronkelijke betaalmethode. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat uw terugbetaling beschikbaar is op uw rekening na verwerking van uw retourzending (afhankelijk van uw betaalmethode).
Is retourneren gratis?
Wilt u uw bestelling via de post terugsturen? Dan betaalt u deze zelf.
Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Alle bestellingen worden zorgvuldig verwerkt en gecontroleerd voor verzending. Wij vragen je om direct na ontvangst van je bestelling hetzelfde te doen. Als u een defect aan een of meerdere artikelen vindt, neem dan onmiddellijk contact met ons op met een beschrijving van uw probleem en gedetailleerde foto's van het defect. Stuur geen beschadigde artikelen naar ons terug zonder eerst contact met ons op te nemen.
Kan ik sale items retourneren?
Ja, dit is mogelijk. U ontvangt van ons een cadeaubon t.w.v. uw aankoop.
Kan ik een bestelling retourneren die met een cadeaubon is betaald?
U kunt uw bestelling retourneren volgens de reguliere retourprocedure. Na verwerking van je retour ontvang je een shoptegoed ter hoogte van de bestelwaarde.
Betalingen
Wat zijn de beschikbare betaalmethoden?
Wij accepteren iDeal, Klarna, Visa, Mastercard, American Express en Bancontact.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je ontvangt altijd een factuur in de mail, na het plaatsen van je bestelling.
Klantenservice
Kan ik iemand van de klantenservice spreken?
Ja, dat kan zeker. Mail ons via info@saff-fashion.nl
Marketing
Samenwerking?
Neem contact met ons op via info@saff-fashion.nl
Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.